Pages

Thursday, July 14

BILA perempuan nampak cantik??

salam kwn2..hri ni ak nk share bende alah ni ngan korg..bce2 la..ado ka terkena ngn korg?? huhu..lets go!!



Study di library
Time ni kaum hawa kelihatan sangat polos sebab diowg akan berketerampilan less makeup dan x terlalu control sebab diowg lebih tumpu pada study.

Merajuk
Pernahkah kowg terpikir kenapa lelaki sering bikin masalah ketika couple, datang date lambat la, x angkt call la sedangkan dia memang sayngkan anda. Penjelasan paling rasional adalah kaum hawa kelihatan cantik ketika merajuk (tmbh2 lagi dengan BF)

menangis
Not wonder menangis dikatakan senjata wanita

Ketika perbentangan
Kaum Hawa akan kelihatan cantik dan kuat ketika memberi penerangan kerana peningkatan level of confident. Ianya membawa imej gadis yang matang

Menghadapi sesuatu yg memalukan
Bila perempuan jatuh atau melakukan kesilapan, diowg akan cover dengan gelak dan senyuman untuk mengurangkan rasa malu. Bagi aku, senyuman ni bersifat pure dan bukan pastik, dan ianya mencantkkan lagi wajah wanita.

Ketika Hamil
menurut majalah Keluarga, wanita hamil akan kelihatan cantik dan berseri. Mungkin sebab x sabar nak menimbang cahaya mata maybe.

Ketika blur (hilang idea)
tengah2 cakap. tiba2 diam. diselangi dengan bunyi arr.. x tau nak cakap apa. Time ni kowg akan perasan perempuan ni cantik apabila x tau nak cakap apa, blur lagi2 time bercerita tentang cinta..

No comments: